• Το σχολείο μας φιλοξενεί παιδιά ηλικίας από 2,5 μηνών έως 5 ετών.
  • Παρέχουμε δύο γεύματα ημερησίως,    πρωινό-μεσημεριανό.
  • Διαιτολόγιο: το διαιτολόγιο διαμορφώνεται σε μηνιαία βάση από  διατροφολόγο σε συνεργασία με παιδίατρο , ώστε να καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες της παιδικής ηλικίας. Τα γεύματα (πρωινό ,μεσημεριανό ) προετοιμάζονται καθημερινά εντός του σχολείου από εξειδικευμένο προσωπικό, ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην παρασκευή των γευμάτων είναι όλα πρώτης ποιότητα​ς.
  • Παρέχεται καθημερινή γραπτή ενημέρωση γονέων .
  • Λεπτομερής και συχνή ενημέρωση γονέων για το παιδαγωγικό μας πρόγραμμα.
  • Ασφαλές  & φιλικό περιβάλλον κατάλληλα διαμορφωμένο.
  • Ολιγομελή τμήματα
  • Πλούσιο παιδαγωγικό υλικό που συνεχώς ανανεώνεται.
  • Αγγλικά, Γερμανικά ( από 2,5 ετών)
  • Μουσικοκινητική αγωγή
  •  Θεατρικό παιχνίδι
  • Κουκλοθέατρο
  • Αθλητικές δραστηριότητες
  • Υπολογιστές
  • Δανειστική βιβλιοθήκη
  • Τακτικές συναντήσεις γονέων για πλήρη ενημέρωση του παιδιού.
  • Ασφαλιστική κάλυψη
  • Συνεργασία του σχολείου μας με παιδοψυχολόγο ,παιδίατρο, παιδοδοντίατρο,κοινωνική λειτουργό.Τακτικές επισκέψεις στον χώρο μας.
  • Λογοθεραπευτικές αξιολογήσεις 
  • Κήπο με παιδική χαρά για ελεύθερο παιχνίδι
  • Ειδικές τιμές  για αδέλφια
  • Παροχή ψηφιακού υλικού στο τέλος της σχολικής περιόδου , στους γονείς, το οποίο περιέχει ένα μέρος απο τις δραστηριότητες των παιδιών τους σε μορφή VIDEO και φωτογραφιών απ' όλη τη σχολική τους χρονιά.
  • Ωράριο   07:00π.μ. - 20:00μ.μ.


Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού μας προγράμματος στο ημερήσιο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνουμε


Γλώσσα

Τα παιδιά δραματοποιούν ιστορίες, είναι ελεύθερα να διαλέγουν βιβλία από την βιβλιοθήκη να τα ξεφυλλίζουν και να τα επεξεργάζονται. Κατανοούν την σημασία της γραφής ως μέσου επικοινωνίας, ανάπτυξης ιδεών και μεταφοράς πληροφοριών. Αντιγράφουν λέξεις που εξυπηρετούν λειτουργικές ανάγκες και ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά τους.

Μαθηματικά

Μαθαίνουν να πειραματίζονται, να υπολογίζουν και να έχουν κρίση. Να ερμηνεύουν γενικά στοιχεία του κόσμου που τα περιβάλλει με διαδικασίες παρατήρησης και περιγραφής, πειραματισμού, σύγκρισης, ταξινόμησης, αντιστοίχισης και συμβολικής αναπαράστασης.

Αφήγηση

Μέσα από τα παραμύθια αναπτύσσονται ποικίλες δραστηριότητες που προωθούν τη φιλαναγνωσία και την καλλιέργεια της γλώσσας. Στόχος είναι να δουλέψουμε ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, διάφορα παραμύθια, κλασικά ή πιο σύγχρονα, γνωστά ή λιγότερα γνωστά έτσι ώστε οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός παραμυθιού αφηγούμενο από την εκπαιδευτικό. Ωστόσο, οι μαθητές «διαβάζοντας» τις εικόνες του παραμυθιού αφηγούνται τη δική τους πλευρά της ιστορίας αναπτύσσοντας τις γλωσσικές τους ικανότητες, εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό τους, αλλά και τη φαντασία τους.

Μουσική

Τα παιδιά  μαθαίνουν να διακρίνουν διαφορετικούς ήχους από το περιβάλλον και να τους συσχετίζουν μεταξύ τους. Ακόμη, μαθαίνουν τα είδη των μουσικών οργάνων, αλλά και τον τρόπο να χρησιμοποιούν τη φωνή τους με διαφορετικό τρόπο τραγουδώντας τραγούδια της ηλικίας τους. Αργότερα, εισάγονται στις έννοιες του ρυθμού και της μελωδίας που απαιτούνται έτσι ώστε να συντεθεί ένα μουσικό κομμάτι.


Μουσικοκινητική

Τα παιδιά αντιλαμβάνονται το σώμα τους και την κίνησή τους στο χώρο, κινούνται και αλλάζουν το σχήμα του σώματός τους, συνδέουν την έννοια του ρυθμού με τρόπους μετακίνησης στο χώρο. Επίσης, εισάγονται στην έννοια της «δυνατής» κίνησης, της «απαλής» κίνησης, εκτελώντας μικρές χορογραφίες εκφραζόμενες από το ίδιο τους το σώμα και τη φαντασία.


Κινητική Δεξιότητα

Κινούνται, χορεύουν, δραματοποιούν ιδέες και ιστορίες (δραματοποίηση παραμυθιού)..Αποκτούν αντίληψη του χώρου και καλύτερο προσανατολισμό. Αναπτύσσουν την κινητικότητά τους και αποδέχονται κανόνες. Επινοούν πρωτότυπες δραστηριότητες μέσα από την προσωπική τους διερεύνηση.

Κουκλοθέατρο

Το κουκλοθέατρο για το παιδί έχει εξέχουσα παιδαγωγική αξία δίνοντας τη δυνατότητα να γίνει το ίδιο πομπός δημιουργίας και όχι μόνο παθητικός δέκτης αυτής. Το παιδί ασχολείται με την παρακολούθηση μιας παράστασης από την εκπαιδευτικό, την κατασκευή κούκλας, την δημιουργία του έργου που θα παιχτεί, της πλοκής του. Εισάγεται με άλλα λόγια στη λογική της αρχής, μέσης και τέλους μιας ιστορίας. Ακόμη, ο μαθητής μπορεί να βρει τα λόγια που θα ντύσουν το κουκλοθέατρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το παιδί να ελευθερώνει τη φαντασία, να συντονίζει την κινητικότητα, να αναπτύσσει λεπτές κινήσεις. Ενισχύει τον πειραματισμό, την εξερεύνηση με το περιβάλλον και τα υλικά.

Θεατρικό Παιχνίδι

Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί άριστο μέσο ευαισθητοποίησης των παιδιών, όχι μόνο στο θέατρο αλλά και στη γενικότερη πολιτιστική τους εκπαίδευση, διευρύνει την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία και επιδρά θετικά στην ενεργοποίηση και δημιουργική συμμετοχή των παιδιών στα μαθήματα και στις άλλες σχολικές δραστηριότητες. Ακόμη, αποτελεί δυναμικό, μεθοδολογικό και εμπεδωτικό εργαλείο στα χέρια του δασκάλου. Το παιδί απελευθερώνει τον εαυτό του, αφήνει ελεύθερο το σώμα του και το μυαλό του μέσα σε ένα μαγικό πέπλο δημιουργικότητας!

Φυσικές Επιστήμες

Τα παιδιά παρατηρούν με συστηματικό τρόπο τα αντικείμενα ή τα φαινόμενα του φυσικού μας περιβάλλοντος. Μέσα από το πείραμα και την αναζήτηση τα παιδιά κατανοούν έννοιες του φυσικού κόσμου ανάλογα με την ηλικία τους, όπως είναι η δημιουργία της σκιάς, η βύθιση-πλεύση, οι μαγνητικές ιδιότητες, οι πλανήτες κ.ά. Η τάξη γίνεται ένα επιστημονικό εργαστήρι μέσα από το οποίο οι μαθητές κατακτούν έννοιες του φυσικού μας κόσμου!

Αγγλικά-Γερμανικά

Με ευχάριστες δραστηριότητες, όπως τραγούδια παιχνίδια και παραμύθια, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την γλώσσα των Αγγλικών και των Γερμανικών.

Ελεύθερο παιχνίδι

Το παιχνίδι (ελεύθερο ή οργανωμένο) είναι δικαίωμα του παιδιού, θεμελιακή δραστηριότητα αλλά και ζωτική του ανάγκη, καθώς και άριστο εκπαιδευτικό μέσο. Κατέχει γι' αυτό μια ξεχωριστή θέση στο Σχολείο μας και είναι ο πυρήνας όλου του προγράμματος.  Το παιδί εκδηλώνει την ενεργητικότητά του, εκφράζει τον εσωτερικό του κόσμο, εξελίσσει τις αισθήσεις του, τη φαντασία, την κρίση του, αποκτά ευχέρεια και επιδεξιότητα, κοινωνικοποιείται, ερευνά, ανακαλύπτει, υπακούει σε κανόνες και ρόλους και οδηγείται στη γνώση.


Δεξιότητα Διαπροσωπικών σχέσεων

Τα παιδιά μαθαίνουν να μοιράζονται και να συνεργάζονται. Να επικοινωνούν τις επιθυμίες τους και να αξιολογούν θετικά. Μαθαίνουν να επικοινωνούν με ενσυναίσθηση και να δημιουργούν φιλίες. Να διαχειρίζονται διαφωνίες και να είναι δίκαια.

  • Παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων από slides, τηλεόραση, video και διαδρστικούς πίνακες.


 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η πρώτη φορά που θα αφήσει ο γονιός το παιδί του στο σχολείο, είναι βαρυσήμαντη γι ' αυτόν και για το παιδί του.
Γι αυτό τον λόγο, για ένα παιδάκι 2 ετών, είναι απαραίτητο να παραμένει με ένα πρόσωπο εμπιστοσύνης τις πρώτες 3- 4 μέρες στον παιδικό σταθμό, όπου το παιδί θα μπορεί να τον προσεγγίσει ανά πάσα στιγμή.
Μπορείτε να πείτε στο παιδί σας ότι :

  • Δεν θα φύγετε χωρίς να το χαιρετήσετε (και να το τηρήσετε)
  • Τον λόγο που πρέπει να φύγετε ( γιατί πρέπει να μαγειρέψετε το "αγαπημένο " του φαγητό ή γιατί πρέπει να δουλέψετε που είναι απαραίτητη διαδικασία) και ότι θα γυρίσετε να το πάρετε και ότι πάντα θα γυρνάτε να το πάρετε από το σχολείο.
  • Αν σας πει "μείνε εδώ" πείτε : το σχολείο δεν είναι για μαμάδες - ούτε οι δασκάλες έχουν τη μαμά τους εδώ. Θέλω να πας στο σχολείο γιατί θα σου κάνει καλό.
  • Είναι πολύ φυσιολογικό ένα παιδί να κλάψει τη στιγμή που θα αποχωρήσει ο γονέας του , όχι μόνο τις πρώτες μέρες , αλλά συχνά και τις επόμενες εβδομάδες. Το κλάμα δείχνει το δέσιμο του παιδιού με τον γονιό και γι' αυτό το λόγο θεωρείται υγιές σημάδι που εκφράζει ένα παιδάκι που αποχωρίζεται τον γονέα του.


​Τι είναι καλό να αποφύγετε:

  • Να πάτε εσείς το παιδί σας στην παιδαγωγό. Αφήστε το ίδιο το παιδί να την προσεγγίσει όταν είναι έτοιμο ή την παιδαγωγό να το προσεγγίσει η ίδια.
  • Να καθυστερείτε πολύ την αναχώρησή σας , εάν βλέπετε ότι το παιδί σας κλαίει και δεν σας αφήνει να φύγετε. Τις περισσότερες φορές, λίγα λεπτά από την αναχώρηση του γονιού τα παιδιά σταματούν τελείως να κλαίνε.
  • Να το συγκρίνετε με τα άλλα παιδιά που έχουν ήδη προσαρμοστεί , λέγοντάς του "να κοίτα , ο Κωστάκης δεν κλαίει που φεύγει η μαμά του". Το κάθε παιδί έχει το δικό του ρυθμό και επεξεργάζεται τα γεγονότα διαφορετικά. Αφήστε το να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του και την θλίψη του όπως αυτό θέλει, για να το διευκολύνετε να περάσει αυτό το στάδιο.


Όσο πιο σίγουρος νοιώθει ο γονέας για την απόφασή του να στείλει το παιδί του στον παιδικό σταθμό , τόσο πιο άνετα θα νιώσει και το ίδιο το παιδί. Εάν όμως ο γονέας είναι αγχωμένος ή αμφιβάλλει , το παιδί θα αισθανθεί αυτή την ανησυχία και θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί...

Αλλαγές όπως μία μετακόμιση, η γέννηση ενός νέου μωρού στην οικογένεια, απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, ένα διαζύγιο, είναι παράγοντες που δημιουργούν ανασφάλεια στον ψυχικό κόσμο ενός παιδιού. Είναι απαραίτητο να ενημερώσετε τις παιδαγωγούς του παιδικού σταθμού, ώστε να δώσουν στο παιδί την κατάλληλη προσοχή μέσα από συζήτηση και κατανόηση. Οι παιδαγωγοί θα υποστηρίξουν το παιδί και θα το βοηθήσουν να επεξεργαστεί τα συναισθήματά του μέσω εκφραστικών παιχνιδιών αλλά και παραμυθιών με σχετικά θέματα.

Θέματα σεμιναρίων:

  • Διαπαιδαγώγηση και πειθαρχεία
  • Ζήλεια ανάμεσα στα αδέλφια
  • Διατροφικές διαταραχές
  • Δυσκολίες στον ύπνο
  • Προβλήματα στην επικοινωνία
  • Συναισθηματικά προβλήματα


Ψυχολογική στήριξη παιδιών -
αντιμετώπιση προβλημάτων

  • Απόκτηση κοινωνικότητας
  • Ενίσχυση αυτοπεποίθησης- αυτοεκτίμησης.
  • Προβλήματα συμπεριφοράς (επιθετικότητα-θυμός),
  • Δυσκολία προσαρμογής στο σχολείο
  • Παιδικές φοβίες
  • Άγχος αποχωρισμού
  • Ψυχοσωματικά συμπτώματα
  • Διαζύγιο

Επικοινωνήστε μαζί μας

 
Διεύθυνση

Σακελλαρίου 97,Άγιος Νικόλαος, Αρτέμιδα

19016

Ελλάδα

 
Email
 
Τηλέφωνο